Kaip teigė Bill Gates – „Kantrybė yra pagrindinis sėkmės elementas“. Jeigu pradėjote elektroninės prekybos verslą, turėdami kantrybės būsite pasirengę įveikti iššūkius lanksčiau ir ramiau. Šia prasme tiesa, kad kantrybė yra dorybė, taip pat veiksmo forma. Sėkmingi verslininkai visame pasaulyje ir visą laiką pasisakė už kantrybę bei suprato jos svarbą.
Plėtojant internetinį verslą, būtina išmokti ugdyti kantrybę ir ne tik tada, kai metas yra sudėtingas; bet visą laiką. Taigi, norėdami tai padaryti, laikykime kantrybę įgūdžiu. Ir kad ir koks sunkus tai būtų įgūdis jo galima išmokti ir lavinti. Kantrybė versle yra labai svarbi, nes ilgalaikei sėkmei internete reikia laiko. Norint sėkmingai dirbti internete, reikia imtis konkrečių veiksmų. Priešingai, atrodo, populiariam įsitikinimui, sėkmės internete nepasieksite per vieną naktį. Verslui sukurti ir nuolatiniam pardavimų augimui prireikia mėnesių, o gal net kelerių metų.
Atsidavimas ir kantrybė pradedant verslą yra tai, kas išskirs jūsų įmonę. Mažos įmonės, kurios sėkmingai išlieka daugelį metų, yra tos, kurios kiekvieną dieną deda nuoseklias ir pastovias pastangas.
Kaip kantrybė gali padėti pardavėjams internetu?
Paprasčiau tariant, internetiniai pardavėjai, kurie yra kantrūs, tiksliai supranta, su kokia problema susiduria jų pirkėjai, ir sugeba tiksliai pristatyti savo produktą ar paslaugą kaip vertingą sprendimą. Neturėdami kantrybės suprasti pirkėjo problemą, per stipriai siūlydami savo produktą sumenkinsite jo vertę ir jūsų produktas ar paslauga gali atrodyti kaip nereikalingos išlaidos.
Kai visa skaitmeninės rinkodaros komunikacija sugeba atspindėti žinią, kad jūsų produktas išsprendžia konkretų poreikį, pirkėjai jaučia poreikį įsigyti produktą ir negaili jam pinigų.
Kantrūs pardavėjai gali laukti tinkamo laiko arba tinkamo pirkėjo, kad gautų tinkamą savo produkto vertę
Tinkamas pirkėjas tikrai egzistuoja. Vien todėl, kad vieną savaitę prekyba buvo nesėkminga, tikrai nereiškia, kad kitą savaitę jums nepasiseks geriau. Turėkite omenyje fiksuotą planą ir laikykitės jo prieš imdamiesi kokių nors veiksmų mažindami kainas ar siūlydami prekes. Atminkite, kad gali būti, kad didesnės kainos nustatymas, papildomas pardavimas arba grupavimas veikia geriau. Arba galite panaudoti nesėkmių laikotarpį, kad sutelktumėte dėmesį į skaitmeninės komunikacijos tobulinimą. Bet kuriuo atveju neskubėkite imtis neapgalvotų veiksmų. Būkite kantrūs, nes tai leidžia matyti platesnį vaizdą.
Tegul nesėkmės ir iššūkiai tampa mokymosi priemonėmis. Būkite atviri, priimkite pokyčius ir mokykitės iš kiekvienos situacijos. Nesvarbu, ar tai būtų vartotojų elgsenos įžvalga, asmeninių santykių tvarkymas, pirkėjo patirtis kitoje svetainėje ar bet kas kita, ugdykite savo smalsumą, pasimokykite iš situacijos bei pritaikykite įgytas žinias, kad priimtumėte geresnius verslo sprendimus. Visa tai remiasi požiūriu į ilgalaikę sėkmę. Atminkite, kad internetiniam verslui sukurti ir išplėtoti reikia laiko. Turėkite kantrybės ir nepasiduokite per anksti. Aiškkiai žinokite savo tikslą ir kryptingai jo siekite.
Vienas iš svarbiausių dalykų yra tikslus savosios pirkėjų auditorijos identifikavimas. Jei bandysite pasiekti visą pasaulį, galiausiai nepasieksite nieko, nes jūsų pastangos pasiekti klientus bus išsklaidytos. Negalėsite padėti žmonėms ten, kur jie yra, jei nekalbėsite su konkrečia tiksline auditorija. Kuo konkretesnė bus jūsų tikslinė auditorija, tuo lengviau bus sukurti sėkmingą rinkodaros strategiją. Kuo patrauklesnius, į jų individualius poreikius orientuotus, pasiūlymus pateiksite savo auditorijai, tuo didesnė tikimybė, kad jie pirks jūsų prekes ar paslaugas.
Nors kantrybė versle yra labai svarbi sėkmei, svarbu suprasti, kas daro svetainę sėkmingą. Rekomenduojame sutelkti dėmesį į šiuos dalykus:
* Nustatyti savo UVP (unikalus vertės pasiūlymas);
* Turinio kūrimas;
* Paieškos matomumas;
* Tikslinis srautas;
* Konversijos.
Kad galėtumėte stebėti savo svetainės sėkmę ir pasiekiamumą, turite sukurti „Google Analytics“ paskyrą ir konkrečią metriką, kurią norite stebėti. Kai tai padarysite, galėsite stebėti savo tinklalapių populiarumą, laiką, kada žmonės peržiūri jūsų svetainę, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje ir dar daugiau. Siekiant geriausių rezultatų, rekomenduojame dirbti su profesionalia interneto rinkodaros agentūra, kuri gali padėti jums ir jūsų verslui sėkmingai veikti.
Sėkmingos svetainės sukūrimas ir nuoseklus jos pardavimų augimas užtruks, tačiau tai yra proporcinga jūsų įdėtų pastangų sumai. Nenuleiskite rankų, jei ne iš karto matote rezultatus.
Jeigu jums reikalingos svetainės kūrimo paslaugos, susisiekite su mumis.