„Google AdWords“ pakartotinė rinkodara yra internetinės reklamos forma, leidžianti svetainėms rodyti skelbimus vartotojams, kurie jau lankėsi interneto svetainėje. Ne pirmą kartą svetainėje apsilankantys žmonės matys šiuos skelbimus naršydami internete, žiūrėdami „YouTube“ vaizdo įrašus arba skaitydami naujienas. Jūsų prekės ženklas bus rodomas matomiausioje puslapio vietoje ir vilios lankytojus vėl grįžti.

Pakartotinė rinkodara, dar vadinama retargeting, gali žymiai padidinti konversijų rodiklius ir ROI (investicijų pelningumo rodiklis). Taip yra todėl, kad pakartotinai interneto svetainėje apsilankę žmonės, kurie jau susipažinę su jūsų prekės ženklu, yra labiau linkę tapti klientais arba atlikti kitus vertingus veiksmus jūsų svetainėje.

Jei jau reklamuojatės „Google“, jums tereikia pridėti „Google“ pakartotinės rinkodaros kodą, kad lankytojai galėtų prisijungti prie jūsų pakartotinės rinkodaros auditorijų per naršyklės slapukus. Galite kodą pritaikyti skirtingiems puslapiams, kad jis atitiktų daugiau apibrėžtų kategorijų.

Remarketing’assudaro galimybę rodyti jūsų skelbimą pakartotiniams lankytojams, kol jie naršo „Google“ partnerių svetainėse.

„Google“ rekomenduoja, kad pradėdami pirmąją pakartotinės rinkodaros kampaniją, savo prekės ženklo reklamą rodykite visiems, kurie peržiūrėjo jūsų pagrindinį puslapį. Tik nepamirškite, kad padidės „Google“ pakartotinės rinkodaros išlaidos, nes skelbimai bus nukreipti į daugiau asmenų ir negalėsite sukurti skelbimų, kurie bus visiškai tiksliniai. Aprėpdami siauresnę auditoriją galėsite padidinti skelbimo aktualumą ir sumažinti paspaudimo kainą.

Galų gale galite sukurti skirtingus „Google“ pakartotinės rinkodaros sąrašus, skirtus itin tikslinėms pakartotinės rinkodaros kampanijoms; pavyzdžiui, galite pasirinkti rodyti vienokius skelbimus žmonėms, kurie jau įsigijo prekių jūsų internetinėje parduotuvėje, o kitokius tiems, kurie dar nieko nepirko (pvz., pasiūlyti30% nuolaidą visoms prekėms ir pan.).

„Google Ad Retargeting“ privalumai

„Google“ skelbimų perkėlimas yra galingas internetinės rinkodaros ginklas, nes jis leidžia palaikyti ryšį su jūsų tiksline auditorija net ir tada, kai jie išeina iš svetainės.

Jeigu pakartotinės rinkodaros reklaminiai skelbimai lankytojams yra rodomi, net jei jie naršo kituose tinklalapiuose, jūsų prekės ženklas tampa labiau atpažįstamas tikslinei auditorijai, didindamas pasitikėjimas, tuo pačiu padidėja šansai, kad žmogus priims sprendimą pirkti.

Dar geresnius konversijų rodiklius pasieksite, kai pradėsite derinti pakartotinės rinkodaros kampanijas su papildomais įrankiais, pvz., reklamos planavimu pagal demografinius rodiklius.

Tačiau turėkite omenyje, kad vartotojai gali atsisakyti peržiūrėti rodomas reklamas, koreguodami jų nustatymus pagal „AdChoices“ programą.

Kiek tai kainuoja?

„Google“ pakartotinės rinkodaros išlaidos gali būti įvairios, priklausomai nuo to, kaip jūsų reklamos kampanija atitinka internetinės rinkodaros strategiją. Tačiau apskritai „Google“ pakartotinės rinkodaros skelbimai yra vienas iš ekonomiškiausių reklamos internete būdų.

Jei norite sutaupyti, naudokite „Google“ pakartotinę rinkodarą kartu su kitais įrankiais, tokiais kaip konversijų filtravimas, dažnio ribojimas ir kt. Tai leis jums sukurti tikslines pakartotinės rinkodaros kampanijas ir padidinti reklamos efektyvumą, nes didžioji dalis skelbimų bus rodomi žmonėms, kurie greičiausiai jį paspaus ir atliks konversiją.

GDN – „Google“ vaizdinė reklama

Google vaizdinė reklama yra dar vienas puikus reklamavimosi būdas. „Google“ vaizdinės reklamos tinklas (GDN) yra vienas didžiausių pakartotinės rinkodaros tinklų pasaulyje ir turi daugiau nei du milijonus svetainių tinkle, įskaitant beveik daugelį populiarių interneto svetainių visame pasaulyje (išskyrus „Facebook“). Ji taip pat apima keletą gana didelių „Google“ svetainių, pvz., „YouTube“ ir „Gmail“. „AdMob“ pritaikymas mobiliesiems įrenginiams reiškia, kad jūsų skelbimai bus rodomi „Angry Birds“ ir kitose mobiliosiose programėlėse.

GDN leidžia pasirinkti, kam bus rodoma reklama, kokiose svetainėse. Jeigu pasirinksite tinkamus raktažodžius, potencialius klientus galėsite pasiekti jau tada, kai jie skaito panašios tematikos straipsnius ir pan. Yra galimybė nurodyti potencialių klientų amžių, lytį, pomėgius ir kt.

Atliktas įdomus tyrimas, kurio metu paaiškėjo, kokios emocijos labiausiai skatina žmones paspausti reklaminius skelbimus. Tai yra pyktis, džiaugsmas, empatija ir pan. Taigi, kaip matote, emocijos yra gan prieštaringos. Svarbiausia, kad reklama nepaliktų žmonių abejingų. Juk yra sakoma, kad bet kokia emocija yra geriau nei jokios.

Iš tiesų, svarbiausia sukurti skelbimus, kurie emociniu lygmeniu rezonuoja su vartotojais. Venkite nuobodžių, paprastų, vien tik informacinių skelbimų, kurie atrodo standartiškai. Žmonės mėgsta išskirtinumą ir į jį labiausiai atkreipia dėmesį.