„Facebook“ rinkodara ir pakartotinė rinkodara yra vienos galingiausių rinkodaros priemonių. Jos leidžia pasiekti norimą auditoriją, kad kur ji yra. Juk socialiniu tinklu „Facebook“ kasdien naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, todėl į tokią reklamą tikrai verta investuoti. Šiame straipsnyje apžvelgsime  „Facebook“ rinkodaros bei pakartotinės rinkodaros (remarketing’o) privalumus.

„Facebook“ rinkodara yra skelbimų platforma, kuri suteikia jums galimybę kontroliuoti, kokią auditoriją pasiekiate, kaip juos pasiekiate, ir kiek išleidžiate, kad ją pasiektumėte. Tai intuityvus ir ekonomiškas reklamos socialinėje erdvėje būdas.

„Facebook“ pakartotinė rinkodara yra specifinis „Facebook“ skelbimo tipas, skirtas tiems, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje. Jis naudoja sekimo slapuką, vadinamą „Facebook Pixel“, kad nustatytų, kam rodyti skelbimą. Planuokite reklaminių skelbimų rodymą lankytojus pagal jų elgesį, pvz., rodykite reklamą tiems, kurie neseniai apsilankė tam tikrame puslapyje; kurie seniai nesilankė arba paliko prekę savo krepšelyje, bet neužbaigė užsakymo.

Facebook marketingo ir remarketingo privalumai

Jūsų skelbimai rodomi ten, kur yra klientai.„Facebook“ per dieną apsilanko daugiau nei 1 milijardas žmonių Daugelis jų per dieną „Facebook“ patikrina kelis kartus. Todėl yra didelė tikimybė, kad čia rasite klientų.

Galite sukurti reklamos kampanijas, kurių detales ir tikslus kontroliuosite.Kurkite prekės ženklo žinomumo, pasiekiamumo, srauto, dalyvavimo, programų diegimo, vaizdo įrašų apžvalgos, pranešimų, konversijų ir kt. kampanijas.

„Facebook Pixel“ leidžia nukreipti reklamą į konkrečią auditoriją.Galėsite pasirinkti skelbimų auditoriją. Tai gali būti kas nors iš jūsų el. pašto sąrašo, kažkas, kas apsilankė konkrečiame puslapyje, kažkas, kas tam tikrą laiką nebuvo aplankęs jūsų svetainės ir pan.

Jūsų skelbimai rodomi „Facebook“ kanale.Jūsų skelbimai bus rodomi ten, kur lankytojams bus labiausiai matomi. Reklaminių skelbimų rodymas „Facebook“ kanale užtikrina, kad žmonės matys skelbimą kartu su visu kitu turiniu, todėl tai neatrodys kaip reklama, kurią žmonės dažniausiai linkę ignoruoti. Į tokią reklamą žmonės nežiūrės neigiamai, didesnė tikimybė, kad susidomės jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Tai padidins jūsų prekės ženklo žinomumą.

Tai yra dar vienas puikus būdas pasiekti savo esamą auditoriją. Galbūt jūsų elektroninio pašto prenumeratoriai neatidarė naujausio elektroninio laiško, todėl nepamatė naujausio jūsų pasiūlymo, o gal jie dar neatsakė į pasiūlymą. O galbūt žmogus nutraukė jūsų pranešimų prenumeratą elektroniniame paste. „Facebook“ suteikia dar daugiau galimybių potencialiems klientams pamatyti, ką siūlote.

Reklaminiai skelbimai pagal žmonių interesus. Galite rodyti reklaminius skelbimus „Facebook“ naudotojams pagal tai, kas juos domina. Galbūt jie iki šiol nebuvo nieko girdėję apie jūsų svetainę, ar „Facebook“ puslapį, tačiau pamatę skelbimą, labai tikėtina, jog susidomės.

Lankytojai gali matyti jūsų skelbimą kelis kartus. Dažnai priimti sprendimą pirkti reikia laiko, t.y. didesnė tikimybė, jog žmogus atliks pirkimo veiksmą pamatęs tą patį reklaminį skelbimą ne vieną, o kelis kartus. Remarketingo atveju vietoj nuorodos, kurią reikia atidaryti, jūsų pranešimas bus matomas žmogui tiesiai prieš akis.

Galite padidinti  srautą per bendrinimus. Žmonės mėgsta pasidalinti patinkančiais įrašais su draugais ir kolegomis. „Facebook“ skelbimai gali būti bendrinami kaip ir bet kuris pranešimas. Tai padidins jūsų pasiekiamumą ir skleis reklamos kampanijos naujienas. Sutikite, jog pažįstamų žmonių rekomenduojami dalykai atrodo kur kas patikimesni.

Sutaupote pinigų. Kadangi galite pasirinkti rodyti reklamą konkrečiai auditorijai, nereikia švaistyti pinigų tiems, kurie nėra suinteresuoti jūsų prekės ženklu, paslaugomis ar produktais.

Statistika padeda priimti sprendimus.Jūs galite matyti ir analizuoti investicijų grąžą.

Nors „Facebook“ skelbimai turi daug pažangių funkcijų, platforma nėra sudėtinga naudotis.

Google remarketingo privalumai, skaitykite čia.