Kaip pradėti prekiauti internetu? Visiems žinoma, kad internetas tapo nauja galimybių erdve kiekvienam. Verslui internetas taip pat atvėrė daug galimybių, naujovių, kartu ir iššūkių. Nors norint pradėti bet kokį verslą reikia vadovautis pagrindinėmis tradicinėmis verslo taisyklėmis, ne naujiena, kad verslas internete yra kitoks.
Žinoma, kad internetinė erdvė yra puiki galimybė pradėti verslą. Apskritai internetas pakeitė verslo sampratą – jis tapo paprastesnis, prieinamesnis, netgi pigesnis pradėti, nors, iš kitos pusės, reikalaujantis naujų specialistų, kurie padėtų įsitvirtinti internete ir galėtų prisidėti prie sėkmingo verslo gyvavimo. 2015 metų statistikos duomenimis netgi apie 50 procentų žmonių Lietuvoje norėtų pradėti savo verslą. Kartu tikėtina, kad šis skaičius dar labiau išaugo, o dalis norėjusių pradėti verslą puikiai jį pradėjo internete. Taigi plėtoti verslą į internetą veržiasi ir jaunesniosios, ir vyresniosios kartos atstovai, nes internetas pavertė verslą prieinamą kiekvienam. Internete galima pabandyti, susipažinti su verslo subtilybėmis ir, jei viskas gerai, plėtoti ir stiprinti verslą.
Kaip minėta, verslas internete yra kitoks, todėl verta susipažinti, kokių tradicinio verslo sampratų reiktų nepamiršti ir ką naujo reiktų įtraukti, kad sėkmingai galėtumėte pradėti prekiauti internetu.

Žingsniai, kaip pradėti prekiauti internetu

Darbui tarptautiniu mastu internete naudokite VPNIP ADRESO KEITIMO PROGRAMĄ. Jos dėka paprasta apsimesti, kad esate ne iš Lietuvos, bet pvz iš Kanados ir matyti atitinkamus paieškos rezultatus Google, Bing, Youtube.

Idėja

Niekada neikite į verslo pasaulį be konkrečios idėjos. Norėti pradėti verslą neužtenka. Reikia žinoti, ką galėtumėte verslo pasauliui pasiūlyti. Pradedantysis verslininkas turi atrasti savo nišą ir vietą versle. Paprastai verslo idėja gimsta iš pomėgių, tam tikrų gebėjimų, netgi profesijos. Nors dažnai žmonės mano, kad potencialiems klientams reikia pasiūlyti tai, ko jie neturi ir nėra matę, paprastai bėga nuo žmonių, gyvenančių realiame gyvenime ir norinčių patenkinti savo kasdienius poreikius. Taigi idėja nebūtinai turi būti tobula, nauja, pirmą kartą pasirodžiusi. Aišku, kopijuoti savo konkurentų nereikia, tačiau verta atsižvelgti į realų gyvenimą ir realius žmonių poreikius bei pasiūlyti patobulintą prekės variantą, geresnę kokybę, patrauklią kainą arba didesnį pasirinkimą ir panašiai. Taigi ne visi verslo pasaulį užkariauja naujomis idėjomis – kartais užtenka patobulinti senąsias arba tiesiog patenkitni naujus potencialių klientų poreikius.
Be to, svarbu, kad idėja būtų ne tik jūsų galvoje. Dalinkitės ja su artimaisais, stebėkite jų reakciją, klauskite draugų, ar susidomėtų jūsų siūloma preke ar paslauga ir ar rekomenduotų ją kitiems. Šis etapas svarbus suprasti, ar idėja gali sulaukti sėkmės.

Verslo planas

Kai turite idėją, galite eiti prie konkretaus jos įgyvendinimo plano. Būtina paruošti verslo planą, kuriame turi atsispindėti jūsų tikslai, kodėl norite steigti savo internetinę parduotuvę, kokių įmonių, specialistų pagalbos jums reikės, kad galėtumėte įkurti internetinę parduotuvę ir ją prižiūrėti, koreguoti, kaip planuojate skatinti apsilankyti ir pirkti jūsų internetinėje parduotuvėje, kokias ir kokių rūšių prekes bei kokiais kiekiais žadate jas pardavinėti, kaip nustatinėsite kainas, kaip seksite savo klientų poreikius ir taikysitės prie jų, kokiose valstybėse žadate prekiauti ir t. t. Taip pat turite apsvarstyti galimą riziką ir kliūtis vykdyti verslą. Viso to numanymas gali padėti apsisaugoti nuo kliūčių sėkmingai plėtoti verslą internete. Rimtas verslo planas leidžia rimtai pažvelgti į jūsų planuojamą veiklą – jau ne tik kaip į idėją, bet jau kaip į gimstantį verslą.

Teisinė verslo forma

Kai į savo idėją jau žiūrite kaip į potencialų verslą, reikia rinktis, kokį teisinį sprendimą reiktų pasirinkti jūsų verslui vykdyti. Norėdami užsiimti prekyba internetu galite rinktis užregistruoti individualią veiklą arba steigti juridinį asmenį – uždarąją akcinę bendrovę, mažąją bendriją arba individualią įmonę. Kiekvienas pasirinkimas turi privalumų ir trūkumų, o sprendimą paprastai lemia jūsų verslo rimtumas, tai yra ar planuojate prekiauti dideliais prekių kiekiais ir sparčiai plėstis, ar tik pasibandyti arba plėtoti nedidelį verslą.

Internetinės parduotuvės kūrimas

Jau pradėjus galvoti apie internetinės parduotuvės kūrimą reiktų pradėti nuo internetinio puslapio adreso (domeno). Internetinio puslapio adresas yra vienas svarbiausių raktų, padedančių užtikrinti sėkmingą verslo pradžią. Jis turi atspindėti jūsų parduodamas prekes ar paslaugas, kad klientui jus būtų paprasčiau surasti, o atradus – atsiminti. Pagrindinės taisyklės kuriant internetinės parduotuvės domeną yra šios: genialumas slypi paprastume ir paprastas nėra prastas. Nekurkite sudėtingo internetinio puslapio adreso: jį bus sunku įsiminti, klientams jūsų internetinę parduotuvę bus sunku rasti.
Kitas svarbus etapas – internetinės parduotuvės platformos parinkimas ir internetinės parduotuvės kūrimo darbai. Svarbu pasirintki internetinei parduotuvei pritaikytą platformą, kuri užtikrintų sėkmingą apsipirkimą. Be to, bene svarbiausia šiame sudėtingame procese yra tinkamai parinkti specialistai. Jie ne tik padės apsispręsti dėl konkrečių sprendimų kuriant parduotuvę, bet ir kokybiškai atliks darbą. Studija 4D  gali pasiūlyti bendradarbiauti ir teikti kokybiškas paslaugas – ilgametė specialistų patirtis ir puikūs klientų atsiliepimai gali patvirtinti, kad Studija 4D komandai klientas ir jo poreikiai yra svarbiausi.

Populiarinimas, nuolatinė analizė ir kliento poreikių sekimas

Sukūrus internetinę parduotuvę reikia ne sėdėti ir laukti klientų, o stengtis juos pritraukti. Efektyviausias būdas – reklama, kuri būna įvairi ne tik kainų, bet ir rezultatų atžvilgiu. Vienas populiariausių būdų pritraukti klientą – SEO (optimizavimas paieškos sistemoms). Taip pat galima naudotis ir socialiniais tinklais ir kitais būdais. Svarbu suvokti, kad reklama internetiniame versle labai svarbi, nes negalėsite pasiekti gerų rezultatų, jei esate nematomas.
Kad internetinės pardutouvės verslas klestėtų, reikia nuolat analizuoti per Google Analytics savo internetinę parduotuvę, jos veikimą, kliento poreikius. Šiuolaikinis klientas nėra kantrus – jis nori efektyvaus ir greito bendradarbiavimo be trukdžių, todėl jūsų tikslas yra tai užtikrinti.

Visi šie žingsniai yra tarsi nurodomieji etapai, kur ir kodėl reiktų sutelkti dėmesį, kad pirmieji žingsniai internetiniame versle būtų tvirtesni. Kilus klausimams, kreipkitės į Studija 4D specialistus, kurie padės tvirtai žengti į internetinį verslą su kokybe ir pasiekti gerus rezultatus.

error: