Elektroninių parduotuvių naujovės

Elektroninių parduotuvių naujovės

Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.

Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.

Pasitelkiamas dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.

Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Prekių nuoma

Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.

Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.

Personalizavimas

Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.

Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.

Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.

Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą

Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.

Populiarės paieška balsu

Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.

Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

dirbtinis intelektas

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį

Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.

Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją

Daugiau mokėjimo būdų

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.

 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.

Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai

Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:

Didžiulė klientų duomenų bazė

Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. 

Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos

Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.

Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose ​​šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.

Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.

Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis

Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.

 Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.

Įsitvirtinkite kaip autoritetas

Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.

Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimasMatomumas paieškos sistemose

Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.

Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos. 

Stebėkite savo klientus

Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4DNekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė. 

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą. 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Profesionalus nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Būstas yra vienas iš pirminių kiekvieno žmogaus poreikių. Tai – stabilaus, saugaus gyvenimo garantas. Vienas iš populiariausių būdų įsigyti būstą yra nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Iš tiesų, nekilnojamojo turto skelbimų portalai yra geriausias būdas ne tik greitai ir už konkurencingą kainą nusipirkti būstą, bet ir jį parduoti. Niekam ne paslaptis, kad nekilnojamojo turto paklausa šiuo laikotarpiu yra itin didelė, netrūksta ir pasiūlos. Pirkėjams ir pardavėjams surasti vieniems kitus padeda būtent nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Tokio pobūdžio portalų laikui bėgant atsiranda vis daugiau ir daugiau. Akivaizdu, kad juos turi kažkas sukurti. Tai – interneto svetainių kūrimo specialistai. Nesuklysime sakydami, jog nekilnojamojo turto portalų kūrimas – viena iš sparčiausiai populiarėjančių paslaugų šiomis dienomis. Ieškodami gerų šios srities specialistų, galite lengvai apsigauti, nes visos interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančios įmonės save pristato pačiais gražiausiais ir skambiausiais žodžiais. Apsilankius kiekvienos įmonės interneto svetainėje susidaro įspūdis, kad jie yra patys geriausi, jų darbai – kokybiškiausi ir pan. Todėl jeigu nenorite suklysti rinkdamiesi, visuomet pasidomėkite kitų su konkrečia įmone susidūrusių žmonių nuomonėmis. Tai – tiksliausia informacija apie tam tikros įmonės paslaugų kokybę. Ne paslaptis, kad kalbos apie gerus savo srities specialistus sklinda iš lūpų į lūpas. Reikia pasakyti, kad mūsų įmonės Studija 4 D klientai negaili mūsų specialistams gerų žodžių dėl atliktų darbų kokybės, operatyvumo, individualių kliento poreikių supratimo ir prisitaikymo prie jų. Tad jeigu ieškote gerų specialistų, kuriems patikėsite sukurti nekilnojamojo turto portalą, susisiekite su mūsų įmonės specialistais.

Nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portalas

Viename iš Studija 4D kūrinių – nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portale įdiegtos naujausios technologijos, padedančios pirkėjams greitai rasti tai, ko ieško, pardavėjui patogiai įdėti skelbimą, jį redaguoti, atnaujinti ir pan. Portale patogiai išdėstyta informacija, gausu nuotraukų, video reportažų, žemėlapių, padėsiančių rasti tikslią norimo nekilnojamojo turto objekto (sodybos, poilsiavietės, viešbučio ir kt.) vietą. Integruotų kontaktų formų dėka klientai gali greitai ir patogiai susisiekti su skelbimų autoriais ar dominančių objektų savininkais. Naudojantis šiame portale įdiegtais socialiniais įskiepiais galima dalintis informacija su draugais. Pavyzdžiui, jeigu turite butą, kurį norite išnuomoti, apsilankę portale ne tik nesugaišdami daug laiko suvesite visą reikiamą informaciją apie nuomojamą būstą, bet ir galėsite pasinaudoti portalo administracijos siūloma paslauga paskelbti savo nekilnojamojo turto objektą su profesionalių specialistų paruoštu aprašymu, video, nuotraukomis. Taip pat šiame portale suteikiama galimybė reklamuotis įvairioms nekilnojamojo turto kompanijoms, nekilnojamojo turto brokeriams ir pan.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 1

Nekilnojamojo turto skelbimų portalai

Kaip jau anksčiau minėjau, nekilnojamojo turto skelbimų portalai – vieta, kur susitinka nekilnojamojo turto pirkėjai bei pardavėjai. Jie padeda abiems pusėms sutaupyti laiko perkant arba parduodant tam tikrą nekilnojamąjį turtą. Pirkėjai turi dideles pasirinkimo galimybes, nes gali rinktis iš didelio kiekio skirtinguose nekilnojamojo turto portaluose esančių skelbimų, lyginti kainas juose. Tai padės geriau suprasti būsto rinkos kainas ir išsirinkti geriausią kainos ir kokybės atžvilgiu būstą.

Žinoma, svarbiausia ir būtiniausia tokių portalų savybė yra funkcionalumas. Mažai tikėtina, kad žmonės užsuka į nekilnojamojo turto skelbimų portalus tik pasižvalgyti, pasigrožėti paveikslėliais ir kt. Visi nori kuo greičiau ir paprasčiau rasti tai, ko ieško, t.y. išsinuomoti/išnuomoti, parduoti/nusipirkti būstą. Patogumas čia svarbiausias.

Dar viena be galo svarbi nekilnojamojo turto skelbimų portalo sėkmės sąlyga – gera ir efektyvi reklama. Juk, akivaizdu, kad žmonės neužsuks į Jūsų portalą, jeigu nieko apie jį nežinos. Efektyviausias reklamos būdas – SEO. Pasitelkus svetainių optimizavimą paieškos sistemoms (SEO) Jūsų interneto portalas užims aukštesnę poziciją tarp interneto paieškos sistemos rezultatų – taigi bus labiau pastebimas. Vienintelis trūkumas – SEO neatneša greitų rezultatų, nes tai yra ilgas ir tam tikro įdirbio reikalaujantis procesas. Tad kol pradės ryškėti SEO rezultatai, galite pasitelkti kitus klientų pritraukimo būdus: reklamuotis socialiniuose tinkluose ar tam tikrose interneto svetainėse, siųsti naujienlaiškius ir kt.

Apibendrinant galima teigti, kad nekilnojamojo turto skelbimų portalai – specifinė portalų rūšis, kurių kūrimas reikalauja specialių žinių ir įgūdžių. Pasirinkite Studiją 4D, nes mes turime nekilnojamojo turto portalų kūrimui reikalingų žinių ir siūlome kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Jeigu Jums svarbi kokybė, operatyvumas, individualumas, tuomet mums pakeliui.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 2

Nekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė.

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą.

Kaip reklamuoti verslą Google paieškos sistemoje?

Kaip reklamuoti verslą Google paieškos sistemoje?

Kaip reklamuoti verslą Google?

Google – populiariausia interneto paieškos sistema pasaulyje. Tai yra lyg bibliotekos kartoteka, kurioje  suregistruotos  visos čia esančios knygos. Tik Google atveju  vietoje knygų yra visi pasaulio interneto puslapiai, kuriuos sistema surikiuoja savo tvarka. Nėra galimybės, kad Jūsų interneto tinklalapis atsidurtų būtent toje vietoje, kur norite. Viskas vyksta laisvosios konkurencijos principu, visiems suteikiamos vienodos sąlygos pakilti Google paieškos sistemoje. Kuo daugiau ir efektyviau Jūsų įmonės dirbs, tuo didesnę galimybę turės pakilti šioje interneto paieškos sistemoje. Taigi investuoti į reklamą Google tikrai verta. Juk ne veltui yra sakoma:  „jeigu Tavęs nėra Google, tuomet Tavęs nėra visai“. Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kaip reklamuoti verslą Google paieškos sistemoje, kad interneto vartotojai galėtų lengvai surasti informaciją apie jį?

Reklama Google Studija 4D

Internetinės reklamos forma

Reikia pasakyti, kad pastaraisiais metais internetinės reklamos forma yra šiek tiek pakitusi. Anksčiau ji būdavo ryškesnė, pompastiškesnė (su įvairiais akį traukiančiais efektais), dominavo netikėtai iššokantys reklamos langai (pop-ups). Tuo tarpu dabartiniu laiku pereita prie kur kas paprastesnės ir kuklesnės reklamos formos – trumpų aprašymų, tekstinių nuorodų ir pan. Šiuos pokyčius lėmė tai, kad interneto svetainių lankytojams įgriso tokia erzinanti, skaityti trukdanti reklama. Dabar interneto naršyklės turi iššokančių langų  blokavimo priemones. Tiesą sakant, įkyri reklama ne privilioja lankytojus, bet, atvirkščiai, juos atbaido. Tokia reklama sukelia neigiamas emocijas ir atbaido nuo naudojimosi reklamuojamos įmonės paslaugomis.

Dabar interneto portaluose dažniausiai matomi minimalistiniai tekstiniai reklamų skydeliai. Juose pateikiamos frazės yra pritaikytos prie konkretaus tinklalapio turinio teksto, todėl per daug nekrinta į akis ir neerzina lankytojų. Šios reklamos yra parenkamos pagal internetinio tinklalapio tematiką. Tai – kontekstinė reklama. Tokio pobūdžio reklamų realizavimo pavyzdys yra sistema „Google Mail“, kurios pagalba automatiškai parenkama reklama, tematiškai susijusi su Jūsų gaunamų žinučių turiniu. Tačiau reklamų parinkimas ne visada būna tikslus, nes ieškoma pagal tam tikrus raktinius žodžius, o ne pagal prasmę.

Google paieškos sistemoje galima reklamuoti nemokamai ir už pinigus

Google paieškos sistemoje galima savo įmonę reklamuoti nemokamai ir už pinigus. Žinoma, efektyvesnė ir greičiau interneto vartotojus pasiekianti yra mokama reklama. Tai puikus būdas būti greitai pastebėtiems, nes Jūsų reklama bus rodoma šalia labiausiai konkretaus interneto vartotojo užklausą atitinkančių paieškos rezultatų. Mokamą reklamą galima užsisakyti sistemoje „Google AdWords“.

Į šią programą integruota statistikos stebėjimo programa „Google Analytics“ leidžia stebėti Jūsų interneto svetainės  bei konkurentų svetainių lankomumą. Specialistai pataria prieš pradedant reklamuotis kurį laiką stebėti interneto svetainės statistiką, nes tuomet bus galima palyginti lankytojų srautų skirtumą be reklamos ir su ja ir taip padaryti išvadas apie reklamos efektyvumą.

Reklama Google Studija 4D

Reklamos kampanijos sukūrimas

Kitas svarbus žingsnis – reklamos kampanijos sukūrimas.  Reklamos kampanijos būna dviejų tipų: pagal raktažodžius (rodoma „Google“ paieškos rezultatuose) ir pagal publikavimo vietą (rodoma „Google“ partnerių interneto tinklalapiuose). Iš tiesų, reklama pagal raktažodžius yra plačiau vartojama. Pasitelkus „AdWords“ sistemą galima pasirinkti tikslinę reklamos auditoriją pagal šalį bei kalbą.

Labai svarbu tinkamai suformuoti reklamą. Turėtumėte parinkti informatyvų ir kuo trumpesnį, tačiau puikiai reklamuojamą objektą apibūdinantį  tekstą.

Pats svarbiausias etapas – tinkamų raktažodžių parinkimas. Įsijauskite į lankytojo vaidmenį ir įsivaizduokite, kokius žodžius įvestumėte į paieškos laukelį, ieškodami savo įmonės produktų ar paslaugų. Be to, sistema „Google AdWords“ pagal reklamos skydelį siūlo galimus raktažodžių variantus. Galima naudotis šios sistemos siūloma kelių reklamos skydelių suformavimo funkcija. Ji padės išsiaiškinti, kuris reklaminis tekstas pritraukia daugiausiai lankytojų ir pasirinkti būtent jį.

Kalbant apie investicijas į reklama, „Google AdWords“ sistemoje mokama už rezultatus, t.y. tuomet, kai lankytojas paspaudžia skelbimą ir apsilanko Jūsų interneto svetainėje. Be to, prisiregistravimas „Google AdWords“ yra nemokamas.

Norint reklamuoti savo verslą pasitelkiant minėtą sistemą, nebūtina  turėti didelį biudžetą. Kiek investuosite – Jūsų pasirinkimas. Pradėdami  nusistatykite  Jums tinkantį dienos biudžetą, kurį vėliau galite koreguoti.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4D

Tad jeigu iškilo klausimų dėl verslo reklamos „Google“ paieškos sistemoje, kreipkitės į Studiją 4 D ir kartu rasime tinkamiausią bei efektyviausią reklamos variantą.

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą.

Nuotolinis darbas

Nuotolinis darbas

Nuotolinis darbas. Kaip efektyviai dirbti nuotoliniu būdu?

Nuotolinis darbas, dirbti neišeinant iš namų daugeliui žmonių atrodo lyg svajonė. Juk nereikia kiekvieną rytą skubėti į darbą, stovėti kamščiuose ir pan. Tačiau iš tiesų viskas nėra taip puiku, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Svarbiausia dirbant nuotoliniu būdu – savidisciplina. Turite patys save kontroliuoti, motyvuoti, kad neaptingtumėte, laiku atliktumėte užduotis, nes šalia juk nėra jus prižiūrinčio viršininko.

Tiesą sakant, vis daugiau įmonių leidžia savo darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Remiantis tyrimų duomenimis, nuo 2005 iki 2017 m. taip dirbančių žmonių padaugėjo net 159 proc.

Ko reikia norint produktyviai dirbti nuotoliniu būdu? Į šį aktualų klausimą atsakysime straipsnyje.

Aiškus bendravimas

Geri nuotoliniai darbuotojai supranta, kaip svarbu aiškiai bendrauti su savo komanda bet kokioje terpėje, kurią jie pasirenka – elektroniniu paštu, socialiniuose tinkluose, telefonu ir pan. Kadangi jie neturi galimybės bet kada prireikus gyvai bendrauti bei konsultuotis su kolegomis, viršininku, todėl siunčiamuose pranešimuose turi būti sudėta visa reikalinga informacija, dalykai, dėl kurių kyla klausimų.

Svarbu turėti aiškią rytinę rutiną

Jeigu rytais jums sunku kibti į darbus, ekspertų teigimu labai padės rutinos susikūrimas bei laikymasis. Pagrindinis darbo namuose pranašumas yra tas, kad kas rytą jums nereikia skirti laiko makiažui, plaukų tvarkymui, darbo rūbų pasirinkimui ir kt. Tačiau tai, kaip mes atrodome, gali tiesiogiai paveikti tai, kaip jaučiamės. Tam tikra rutina būtina, pavyzdžiui, persirenkite, nusiprauskite po dušu pasivaikščiokite lauke ir tik po to pradėkite dirbti. Tai nepaprastai veiksminga, nes padeda greitai pereiti į darbo režimą ir padidinti našumą visą dieną. Nesilaikant rytinės rutinos jūsų protas sunkiau atsibus ir bus sunkiau įsitraukti į darbus.

Organizuotumas bei produktyvumas

Nuotolinis darbas. Viena iš svarbiausių sėkmingo nuotolinio darbuotojo savybių yra organizuotumas. Juk dirbant nuotoliniu būdu atsiranda daug laisvės, sumažėja struktūriškumas, tad nepaprastai svarbu išlikti organizuotam.

Patariama nusistatyti darbo kalendorių ir jo laikytis. Dirbdami darykite neilgas – 5-15 min. pertraukėles ir 30 min. pietų pertrauką. Taip pat padarykite vieną ilgesnę – 30-60 min.– pertrauką, kurios metu kolegos galės su jumis susisiekti, aptarti reikalus. Taip neatitrūksite nuo darbo dėl netylančio telefono ir būsite produktyvesni.

Nuotolinis darbas ir struktūriškumas

Nuotolinis darbas suteikia papildomos laisvės, tačiau taip pat atsiranda daugiau blaškymosi. Norėdami išlikti produktyvūs, nuotoliniu būdu dirbantys žmonės turi sugebėti išlaikyti darbo struktūrą net ir nebūdami biure. Kitaip tariant, jie privalo patys save kontroliuoti.

Tinkama darbo vieta, kur galėsite susitelkti tik į darbą

Nesvarbu ar turite atskirą darbo kambarį, ar tik nedidelę darbo zoną, šioje erdvėje neturi būti jūsų dėmesį nuo darbo atitraukiančių daiktų – televizijos pultelio, maisto, rūbų ir pan. Darbo vieta privalo būti tvarkinga, su kiek įmanoma mažiau išorinių dirgiklių.

Sugebėjimas atsiriboti nuo šalia esančių žmonių

Iš namų dirbantis žmogus turi išmokti nereaguoti į tai, kas vyksta aplinkui (skambantis telefonas, žinutės, triukšmas ir kt.), nesiblaškyti, nes kitaip nukentės darbo kokybė. Labiausiai blaškymas gresia mažus vaikus auginančioms mamoms, kurių mažyliai neleidžia susikaupti. Taip pat dėmesį nuo darbo nukreipia sutuoktiniai, socialinė žiniasklaida, televizija. Svarbu priminti šeimai, kad vien tai, kad esate namuose, dar nereiškia, kad galite bendrauti.

Jei biudžetas leidžia, pasamdykite vaikams auklę, kuri su jais užsiims, o jūs galėsite visą dėmesį bei laiką skirti darbui.

Jei esate linkęs į socialinę žiniasklaidą ar apsipirkimą internete, pabandykite sumažinti tam skiriamą laiką – 15 minučių kartą per darbo dieną.

Kai jaučiate, jog jau norisi nuklysti, sutelkite valios pastangas ir to nedarykite. Ilgainiui nepertraukiamas darbas taps įpročiu ir nesinorės blaškytis.

Svarbu bendradarbiauti su komanda

Bendrdarbiavimas skatina tobulėjimą, nes kolegos vieni iš kitų pasisemia naudingų idėjų. Vykdant  projektus, svarbu stebėti jų pažangą, įvertinti trūkumus bei juos ištaisyti. Bedradarbiaujant tai atlkti lengviau, nes skirtingi komandos nariai tą pačią situaciją gali matyti vis kitaip, tad priimami objektyvesni sprendimai.

Bendraukite su kolegomis ne tik darbo klausimais

Asmeninis bendravimas padeda geriau pažinti žmogų, suprasti, ko iš jo galima tikėtis (ar jis vertas pasitikėjimo, ar linkęs veidmainiauti ir pan.). Dirbant nuotoliniu būdu ryšys tarp kolegų nesusikuria savaime (kaip dirbant kartu biure), tad reikia dėl to pasistengti. Susiorganizuokite iškylą, savaitgalio išvyką ir pan. Pradėkite nuo to, jog skambindami kolegoms pirmiausia jų paklausite, kaip sekasi ar kitų asmeninių klausimų, o tik po to kalbėsite apie darbą.

Plėskite pažinčių ratą

Bent kartą per savaitę dalyvaukite konferencijoje, pietaukite su kolegomis ar klientais ir kt. Socialinio ryšio kūrimas, nuolatinis tobulėjimas, mokymasis leidžia išlikti konkurencingiems darbo rinkoje, pakilti karjeros laiptais.

Taigi nuotolinis darbas turi trūkumų, tačiau privalumų nuotolinio darbo galima įžvelgti daugiau. Nuotolinis darbas suteikia laisvės, daugiau savarankiškumo, patogumo, tačiau privalu išlaikyti discipliną, neaptingti. Juk kai šalia nėra viršininko bei kolegų, sau nuolaidžiauti kur kas lengviau.

Kokia turi būti sėkminga skaitmeninė rinkodara?

Kokia turi būti sėkminga skaitmeninė rinkodara?

Bėgant metams skaitmeninė rinkodara tampa vis sudėtingesnė, jos galimybės kur kas didesnės nei anksčiau.Klientus galima pasiekti per pageidaujamą rinkodaros kanalą ar kanalus, nesvarbu, ar tai būtų žiniatinklis, elektroninis paštas, socialiniai tinklai, mobilūs įrenginiai. Galima rinkti vieną iš jų arba derinti kelis.

Tačiau dėl visų šių naujovių rinkodaros srityje, atsiranda daug galimybių pakliūti į spąstus, per daug dėmesio skiriant klausimui „kaip“, neatsižvelgiant į „kodėl“?

Didėjantis sekėjų skaičius ir dėmesys prekės ženklui socialinės žiniasklaidos kanaluose yra nuostabu, bet kas tada? Kokia to priežastis? Tiesa, kad skaitmeninės rinkodaros specialistai turi daugiau įrankių ir kanalų nei bet kada anksčiau, tačiau kokia yra prasmė neturint tikslo? Tad efektyvaus tikslo ar tikslų nustatymas yra pirmas svarbus žingsnis sėkmės link.

Situacijos analizė

Panagrinėkime konkretų atvejį. Žmogus pradėjo internetinės prekybos verslą: susikūrė internetinę parduotuvę, užsakė prekių pvz iš Kinijos. Prieš tai, žinoma, atliko analizę internete ir išsiaiškino, jog tokios prekės paklausios ir jas bus nesunku parduoti Anglijos rinkoje.

Sukelė prekes į internetinę parduotuvę, užsakė reklamą, sukūrė shop‘opaskyras socialiniuose tinkluose ir laukia pirkimų. Tačiau rezultatai toli gražu nedžiuginantys, nes į reklamą investuoti pinigai yra kur kas didesni nei gaunamas pelnas pardavus prekes. Dažniausiai tokiu atveju pradedantys verslininkai greitai praranda motyvaciją, jiems nusvyra rankos dar kažką daryti. Tačiau nuleisti rankų, pulti į paniką tikrai neverta.

Jeigu atlikta gera analizė, žmogus žino, kad prekės perkamos kitose šalyse,tai reiškia, kad jas parduoti įmanoma, tik jis kažką ne taip daro. Nežino, kaip pritraukti, sudominti pirkėją, motyvuoti, paskatinti pirkti. O gal problema ta, jog reklama nesegmentuojama, t.y. rodoma ne tam, kam būtų įdomu.

Lankytojų elgesio tunelis

Specialistai pataria sekti fiksuoti kiekvieną reklamai išleistą eurą bei gerai apgalvoti reklaminės kampanijos tunelį, t.y. nustatyti, koks yra jūsų internetinės parduotuvės lankytojų elgesio tunelis.Turite apgalvoti, kaip vesitesvetainės lankytoją iki galutinio tikslo – pirkimo. Pavyzdžiui, jeigu jūsų svetainėje pirmiausia reikia prisiregistruoti, reikia stengtis, jog kuo daugiau žmonių atliktų šį veiksmą, nes tai – pirmas žingsnelis link pirkimo veiksmo. Ir toliau visi kiti veiksmai turi būti gerai apgalvoti.

Suprasdami, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje, iš kur jie ateina, galite gauti nepaprastai daug duomenų, kurie padėtų optimizuoti jūsų svetainės dizainą, pagerinti turinio strategiją ir generuoti potencialius klientus.

Norėdami pasiekti tam tikrą klientų auditoriją, pamėginkite pakeisti reklamos skydelių kampus. Pavyzdžiui, pasirinkite, kad jūsų reklamą matytų vyrai nuo 30 metu, gyvenantys Anglijoje, Birmingame, kurių vidutinės pajamos per metus siekia  apie £25000. Arba atrinkite žmones pagal pomėgius, darbo vietą, šeimyninę padėtį ir pan.

Taip pat skirkite pakankamai dėmesio esamų klientų išlaikymui. Juk žmonės, kurie jau kartą iš jūsų pirko, pasitiki jumis, todel ir antrą kartą jiems parduoti bus lengviau nei ieškoti naujų klientų, kuriuos reikės įtikinti prekių kokybe, parduotuvės patikimumu. Tad kuo didesnis lojalių klientų ratas, tuo sėkmingesnis bus jūsų verslas.

Taigi norint sėkmingai prekiauti internete reikia pirmiausia pažinti savo potencialų klientą, optimizuoti pardavimų tunelį nuo reklaminio skydelio iki produkto ir apmokejimo puslapio. Dirbkite nuosekliai ir tikrai sulauksite sėkmės.

 

 

error: