IŠMANŪS tikslai. Kaip juos pasiekti?

IŠMANŪS tikslai. Kaip juos pasiekti?

Ar kada nors jautėtės taip, jog sunkiai dirbate, tačiau nepasiekiate užsibrėžtų tikslų? Per pastaruosius kelerius metus patobulinote savo įgūdžius ir norėtumėte kuo greičiau pamatyti apčiuopiamus rezultatus.

Daugelis žmonių praleidžia savo gyvenimą keliaudami iš vieno darbo į kitą, stengdamiesi turėti daugiau, tačiau gauna labai mažai. Reikėtų nusistatyti IŠMANIUS (SMART) tikslus. Tai reiškia, kad galite išsiaiškinti savo idėjas, sutelkti pastangas, naudoti savo laiką ir išteklius produktyviai ir padidinti galimybes pasiekti tai, ko norite gyvenime.

Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kokie yra SMART tikslai, ir kaip jie padeda pasiekti, ko norite.

IŠMANŪS tikslai: ką tai reiškia?

SMART yra akronimas, kurį galite naudoti norėdami nustatyti tikslą.Tai yra priskiriama Peterio Druckerio Vadybai pagal tikslus. Pirmą kartą šis terminas pavartotas 1981 m. lapkričio mėn. George T. Doran Vadybos apžvalgoje. Nuo tada profesorius Robertas S. Rubinas (Saint Louis universitetas) apie IŠMANIUS (SMART) tikslus rašė straipsnyje Pramoninės ir organizacinės psichologijos draugijai. Jis pareiškė, kad SMART skirtingiems žmonėms reiškia skirtingus dalykus.

Tam, kad įsitikintumėte, jog jūsų tikslai yra aiškūs ir pasiekiami, kiekvienas turėtų būti:

  • Konkretus (paprastas, protingas, reikšmingas);
  • Išmatuojamas (prasmingas, motyvuojantis);
  • Įgyvendinamas (suderintas);
  • Aktualus (pagrįstas, realus, orientuotas į rezultatą);
  • Apribotas laike.

Profesorius Rubinas taip pat pažymi, kad SMART akronimo apibrėžtį gali tekti atnaujinti, kad atspindėtų veiksmingumo ir grįžtamojo ryšio svarbą. Kai kurie autoriai naudoja akronimą SMARTER.

Kaip sukurti bei plėtoti IŠMANIUS tikslus?

Kaip jau anksčiau minėjome, norint pasiekti tikslą, reikia, kad jis būtų tinkamai sukurtas.

  1. Konkretus. Jūsų tikslas turėtų būti aiškus ir konkretus, kitaip negalėsite sutelkti savo pastangų arba jaustis tikrai motyvuoti jį pasiekti. Kurdami tikslą, bandykite atsakyti į penkis „K“ klausimus:
  • Ką noriu pasiekti?
  • Kodėl šis tikslas svarbus?
  • Kas dalyvauja?
  • Kur tai vyksta?
  • Kokie ištekliai ar apribojimai?

Pavyzdys

Įsivaizduokite, kad šiuo metu esate rinkodaros specialistas, bet norite tapti rinkodaros projektų vadovu. Konkretus tikslas galėtų būti: „Noriu įgyti įgūdžių ir patirties, reikalingų tapti rinkodaros vadovu savoje organizacijoje, kad galėčiau vystyti savo karjerą ir vadovauti sėkmingai komandai“.

  1. Išmatuojamas. Svarbu turėti išmatuojamų tikslų, kad galėtumėte stebėti savo pažangą ir neprarastumėte motyvacijos. Matoma pažanga padės jums sutelkti dėmesį, laikytis terminų ir jausti jaudulį, kad artėjate prie tikslo.

Išmatuojamas tikslas turėtų būti susijęs su tokiais klausimais:

  • Kiek?
  • Kaip aš žinosiu, kada jis bus įvykdytas?

Pavyzdys

Jūs galite įvertinti savo tikslą įgyti įgūdžių, padėsiančių tapti rinkodaros projektų vadovu, nustatydami, kada baigsite reikiamus mokymo kursus ir įgysite pakankamai patirties (penkerių metų laikotarpiu).

  1. Įgyvendinamas. Jūsų tikslas turi būti realus ir pasiekiamas. Kitaip tariant, jis turėtų pareikalauti didelių pastangų, jūsų sugebėjimų atskleidimo, bet vis tiek turi būti įmanomas pasiekti. Nustatę pasiekiamą tikslą, atrasite anksčiau nepastebėtas galimybes ar išteklius, kurie gali jus priartinti prie tikslo.

Užsibrėžę įgyvendinamą tikslą sugebėsite atsakyti į tokius klausimus:

  • Kaip aš galiu pasiekti šį tikslą?
  • Kiek realus yra tikslas, atsižvelgiant į tam tkrus apribojimus, pvz., finansinius išteklius?

Pavyzdys

Paklauskite savęs, ar įgūdžių, reikalingų tapti rinkodaros projektų vadovu, įgijimas yra tikslingas, remiantis jūsų turima patirtimi ir kvalifikacija? Pavyzdžiui, ar turite laiko užbaigti reikiamus mokymus? Ar jums reikalingi ištekliai? Ar galite sau leisti tai padaryti?

  1. Aktualus. Įsitikinkite, jog jūsų tikslas tikrai yra svarbus ir kad jis neprieštarauja, netrukdo kitiems tikslams. Mums visiems reikia paramos ir pagalbos siekiant tikslų, tačiau nepamirškite, kad už galutinį rezultatą esate atsakingas jūs. Niekas už jus nepasieks tikslų.

Jeigu į šiuos klausimus atsakote „taip“, tai patvirtinimas, kad išsikėlėte aktualų tikslą:

  • Ar tai verta?
  • Ar tinkamas laikas?
  • Ar jis atitinka mūsų poreikius?
  • Ar esu tinkamas asmuo šiam tikslui pasiekti?
  • Ar tai tinkama dabartinėje socialinėje ir ekonominėje aplinkoje?

Pavyzdys

Jeigu norite įgyti įgūdžių, kad galėtumėte tapti rinkodaros projektų vadovu savo organizacijoje, pirmiausia pagalvokite, ar dabar tinkamas laikas kibti į mokslus, semtis žinių? Ar tikrai esate tinkamas asmuo šiai pozicijai? Ar atsižvelgiate į savo sutuoktinio tikslus? Pvz., jei planuojate kurti šeimą, būtų sudėtinga laisvalaikį skirti tobulinimuisi profesinėje srityje.

5.Apriboti laike. Kiekvienam tikslui reikia tikslios datos, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į terminą ir nuosekliai dirbti. Ši SMART tikslų strategija padeda susitelkti į svarbiausius – ilgalaikius – tikslus ir nenustumti jų į šalį dėl mažiau svarbių kasdienių užduočių.

Laike apribotas tikslas atsako į šiuos klausimus:

  • Kada?
  • Ką aš galiu padaryti po šešių mėnesių?
  • Ką aš galiu padaryti po šešių savaičių?
  • Ką aš galiu padaryti šiandien?

Pavyzdys

Kiek laiko užtruksite, kad įgytumėte rinkodaros projektų vadovo pareigoms užimti reikalingus įgūdžius? Ar reikės papildomo mokymo, kad galėtumėte laikyti egzaminus ar įgyti reikiamą kvalifikaciją? Svarbu nusistatyti realistišką laiko tarpą mažesniems tikslams, kurie yra būtini norint pasiekti jūsų galutinį tikslą.

Privalumai ir trūkumai

SMART yra veiksminga priemonė, užtikrinanti aiškumą, tikslumą ir motyvaciją, kad pasiektumėte savo tikslus. Tai gali padidinti šansus pasiekti tikslus, nes skatinama juos tiksliai apibrėžti ir nustatyti užbaigimo datą. IŠMANIŲ tikslų strategiją galima taikyti įvairiose srityse; tam nereikia specialių žinių ar mokymų.

Yra nuomonių, jog ši strategija ne visada veiksminga arba gali būti neteisingai suprasta. Kai kurie žmonės mano, kad SMART nėra tinkama ilgalaikiams tikslams, nes trūksta lankstumo, slopina kūrybiškumą.

Taikykite tai savo gyvenime

Galbūt jūs visada svajojote keliauti po pasaulį, bet iki šiol nepavyko to įgyvendinti? Sakote sau, kad neturite pakankamai laiko, pinigų? Pagalvosite apie tai kitais metais?

Pabandykite nustatyti SMART tikslus, kurie padės konkretizuoti kelionės planus, paversti juos  išmatuojamais, pasiekiamais, apribotais laike. Galbūt jūs pastebėsite, kad tikroji priežastis, dėl kurios nepavyko keliauti, yra ta, kad jūsų planai buvo pernelyg neaiškūs arba nerealūs?

 

Facebook marketingas ir remarketingas

Facebook marketingas ir remarketingas

„Facebook“ rinkodara ir pakartotinė rinkodara yra vienos galingiausių rinkodaros priemonių. Jos leidžia pasiekti norimą auditoriją, kad kur ji yra. Juk socialiniu tinklu „Facebook“ kasdien naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, todėl į tokią reklamą tikrai verta investuoti. Šiame straipsnyje apžvelgsime  „Facebook“ rinkodaros bei pakartotinės rinkodaros (remarketing’o) privalumus.

„Facebook“ rinkodara yra skelbimų platforma, kuri suteikia jums galimybę kontroliuoti, kokią auditoriją pasiekiate, kaip juos pasiekiate, ir kiek išleidžiate, kad ją pasiektumėte. Tai intuityvus ir ekonomiškas reklamos socialinėje erdvėje būdas.

„Facebook“ pakartotinė rinkodara yra specifinis „Facebook“ skelbimo tipas, skirtas tiems, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje. Jis naudoja sekimo slapuką, vadinamą „Facebook Pixel“, kad nustatytų, kam rodyti skelbimą. Planuokite reklaminių skelbimų rodymą lankytojus pagal jų elgesį, pvz., rodykite reklamą tiems, kurie neseniai apsilankė tam tikrame puslapyje; kurie seniai nesilankė arba paliko prekę savo krepšelyje, bet neužbaigė užsakymo.

Facebook marketingo ir remarketingo privalumai

Jūsų skelbimai rodomi ten, kur yra klientai.„Facebook“ per dieną apsilanko daugiau nei 1 milijardas žmonių Daugelis jų per dieną „Facebook“ patikrina kelis kartus. Todėl yra didelė tikimybė, kad čia rasite klientų.

Galite sukurti reklamos kampanijas, kurių detales ir tikslus kontroliuosite.Kurkite prekės ženklo žinomumo, pasiekiamumo, srauto, dalyvavimo, programų diegimo, vaizdo įrašų apžvalgos, pranešimų, konversijų ir kt. kampanijas.

„Facebook Pixel“ leidžia nukreipti reklamą į konkrečią auditoriją.Galėsite pasirinkti skelbimų auditoriją. Tai gali būti kas nors iš jūsų el. pašto sąrašo, kažkas, kas apsilankė konkrečiame puslapyje, kažkas, kas tam tikrą laiką nebuvo aplankęs jūsų svetainės ir pan.

Jūsų skelbimai rodomi „Facebook“ kanale.Jūsų skelbimai bus rodomi ten, kur lankytojams bus labiausiai matomi. Reklaminių skelbimų rodymas „Facebook“ kanale užtikrina, kad žmonės matys skelbimą kartu su visu kitu turiniu, todėl tai neatrodys kaip reklama, kurią žmonės dažniausiai linkę ignoruoti. Į tokią reklamą žmonės nežiūrės neigiamai, didesnė tikimybė, kad susidomės jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Tai padidins jūsų prekės ženklo žinomumą.

Tai yra dar vienas puikus būdas pasiekti savo esamą auditoriją. Galbūt jūsų elektroninio pašto prenumeratoriai neatidarė naujausio elektroninio laiško, todėl nepamatė naujausio jūsų pasiūlymo, o gal jie dar neatsakė į pasiūlymą. O galbūt žmogus nutraukė jūsų pranešimų prenumeratą elektroniniame paste. „Facebook“ suteikia dar daugiau galimybių potencialiems klientams pamatyti, ką siūlote.

Reklaminiai skelbimai pagal žmonių interesus. Galite rodyti reklaminius skelbimus „Facebook“ naudotojams pagal tai, kas juos domina. Galbūt jie iki šiol nebuvo nieko girdėję apie jūsų svetainę, ar „Facebook“ puslapį, tačiau pamatę skelbimą, labai tikėtina, jog susidomės.

Lankytojai gali matyti jūsų skelbimą kelis kartus. Dažnai priimti sprendimą pirkti reikia laiko, t.y. didesnė tikimybė, jog žmogus atliks pirkimo veiksmą pamatęs tą patį reklaminį skelbimą ne vieną, o kelis kartus. Remarketingo atveju vietoj nuorodos, kurią reikia atidaryti, jūsų pranešimas bus matomas žmogui tiesiai prieš akis.

Galite padidinti  srautą per bendrinimus. Žmonės mėgsta pasidalinti patinkančiais įrašais su draugais ir kolegomis. „Facebook“ skelbimai gali būti bendrinami kaip ir bet kuris pranešimas. Tai padidins jūsų pasiekiamumą ir skleis reklamos kampanijos naujienas. Sutikite, jog pažįstamų žmonių rekomenduojami dalykai atrodo kur kas patikimesni.

Sutaupote pinigų. Kadangi galite pasirinkti rodyti reklamą konkrečiai auditorijai, nereikia švaistyti pinigų tiems, kurie nėra suinteresuoti jūsų prekės ženklu, paslaugomis ar produktais.

Statistika padeda priimti sprendimus.Jūs galite matyti ir analizuoti investicijų grąžą.

Nors „Facebook“ skelbimai turi daug pažangių funkcijų, platforma nėra sudėtinga naudotis.

Google remarketingo privalumai, skaitykite čia.

 

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

„Google AdWords“ pakartotinė rinkodara yra internetinės reklamos forma, leidžianti svetainėms rodyti skelbimus vartotojams, kurie jau lankėsi interneto svetainėje. Ne pirmą kartą svetainėje apsilankantys žmonės matys šiuos skelbimus naršydami internete, žiūrėdami „YouTube“ vaizdo įrašus arba skaitydami naujienas. Jūsų prekės ženklas bus rodomas matomiausioje puslapio vietoje ir vilios lankytojus vėl grįžti.

Pakartotinė rinkodara, dar vadinama retargeting, gali žymiai padidinti konversijų rodiklius ir ROI (investicijų pelningumo rodiklis). Taip yra todėl, kad pakartotinai interneto svetainėje apsilankę žmonės, kurie jau susipažinę su jūsų prekės ženklu, yra labiau linkę tapti klientais arba atlikti kitus vertingus veiksmus jūsų svetainėje.

Jei jau reklamuojatės „Google“, jums tereikia pridėti „Google“ pakartotinės rinkodaros kodą, kad lankytojai galėtų prisijungti prie jūsų pakartotinės rinkodaros auditorijų per naršyklės slapukus. Galite kodą pritaikyti skirtingiems puslapiams, kad jis atitiktų daugiau apibrėžtų kategorijų.

Remarketing’assudaro galimybę rodyti jūsų skelbimą pakartotiniams lankytojams, kol jie naršo „Google“ partnerių svetainėse.

„Google“ rekomenduoja, kad pradėdami pirmąją pakartotinės rinkodaros kampaniją, savo prekės ženklo reklamą rodykite visiems, kurie peržiūrėjo jūsų pagrindinį puslapį. Tik nepamirškite, kad padidės „Google“ pakartotinės rinkodaros išlaidos, nes skelbimai bus nukreipti į daugiau asmenų ir negalėsite sukurti skelbimų, kurie bus visiškai tiksliniai. Aprėpdami siauresnę auditoriją galėsite padidinti skelbimo aktualumą ir sumažinti paspaudimo kainą.

Galų gale galite sukurti skirtingus „Google“ pakartotinės rinkodaros sąrašus, skirtus itin tikslinėms pakartotinės rinkodaros kampanijoms; pavyzdžiui, galite pasirinkti rodyti vienokius skelbimus žmonėms, kurie jau įsigijo prekių jūsų internetinėje parduotuvėje, o kitokius tiems, kurie dar nieko nepirko (pvz., pasiūlyti30% nuolaidą visoms prekėms ir pan.).

„Google Ad Retargeting“ privalumai

„Google“ skelbimų perkėlimas yra galingas internetinės rinkodaros ginklas, nes jis leidžia palaikyti ryšį su jūsų tiksline auditorija net ir tada, kai jie išeina iš svetainės.

Jeigu pakartotinės rinkodaros reklaminiai skelbimai lankytojams yra rodomi, net jei jie naršo kituose tinklalapiuose, jūsų prekės ženklas tampa labiau atpažįstamas tikslinei auditorijai, didindamas pasitikėjimas, tuo pačiu padidėja šansai, kad žmogus priims sprendimą pirkti.

Dar geresnius konversijų rodiklius pasieksite, kai pradėsite derinti pakartotinės rinkodaros kampanijas su papildomais įrankiais, pvz., reklamos planavimu pagal demografinius rodiklius.

Tačiau turėkite omenyje, kad vartotojai gali atsisakyti peržiūrėti rodomas reklamas, koreguodami jų nustatymus pagal „AdChoices“ programą.

Kiek tai kainuoja?

„Google“ pakartotinės rinkodaros išlaidos gali būti įvairios, priklausomai nuo to, kaip jūsų reklamos kampanija atitinka internetinės rinkodaros strategiją. Tačiau apskritai „Google“ pakartotinės rinkodaros skelbimai yra vienas iš ekonomiškiausių reklamos internete būdų.

Jei norite sutaupyti, naudokite „Google“ pakartotinę rinkodarą kartu su kitais įrankiais, tokiais kaip konversijų filtravimas, dažnio ribojimas ir kt. Tai leis jums sukurti tikslines pakartotinės rinkodaros kampanijas ir padidinti reklamos efektyvumą, nes didžioji dalis skelbimų bus rodomi žmonėms, kurie greičiausiai jį paspaus ir atliks konversiją.

GDN – „Google“ vaizdinė reklama

Google vaizdinė reklama yra dar vienas puikus reklamavimosi būdas. „Google“ vaizdinės reklamos tinklas (GDN) yra vienas didžiausių pakartotinės rinkodaros tinklų pasaulyje ir turi daugiau nei du milijonus svetainių tinkle, įskaitant beveik daugelį populiarių interneto svetainių visame pasaulyje (išskyrus „Facebook“). Ji taip pat apima keletą gana didelių „Google“ svetainių, pvz., „YouTube“ ir „Gmail“. „AdMob“ pritaikymas mobiliesiems įrenginiams reiškia, kad jūsų skelbimai bus rodomi „Angry Birds“ ir kitose mobiliosiose programėlėse.

GDN leidžia pasirinkti, kam bus rodoma reklama, kokiose svetainėse. Jeigu pasirinksite tinkamus raktažodžius, potencialius klientus galėsite pasiekti jau tada, kai jie skaito panašios tematikos straipsnius ir pan. Yra galimybė nurodyti potencialių klientų amžių, lytį, pomėgius ir kt.

Atliktas įdomus tyrimas, kurio metu paaiškėjo, kokios emocijos labiausiai skatina žmones paspausti reklaminius skelbimus. Tai yra pyktis, džiaugsmas, empatija ir pan. Taigi, kaip matote, emocijos yra gan prieštaringos. Svarbiausia, kad reklama nepaliktų žmonių abejingų. Juk yra sakoma, kad bet kokia emocija yra geriau nei jokios.

Iš tiesų, svarbiausia sukurti skelbimus, kurie emociniu lygmeniu rezonuoja su vartotojais. Venkite nuobodžių, paprastų, vien tik informacinių skelbimų, kurie atrodo standartiškai. Žmonės mėgsta išskirtinumą ir į jį labiausiai atkreipia dėmesį.

Kas yra push notifications?

Kas yra push notifications?

Push notifications (pranešimai) yra ryšio kanalas, įmontuotas į kiekvieną šiandien parduodamą mobilųjį įrenginį. Pushpranešimai yra trumpi informacinio pobūdžio pranešimai su piktograma, rodoma jūsų kliento naršyklėje arba mobiliajame įrenginyje.

Kokius 3 pagrindinius dalykus reikia žinoti apie pushpranešimus?

  • Pushpranešimai yra pirmasis ir dažniausiai svarbiausias programų naudojamas ryšių kanalas;
  • Beveik kiekviena svarbi programa naudoja šiuos pranešimus įvairiems sandoriams ir pakartotiniam klientų įtraukimui;
  • Pushpranešimų technologija sparčiai vystosi nuo paprastos pranešimų siuntimo sistemos į turtingą ir interaktyvią terpę.

Šiais laikais žmonės savo mobiliuosiuose įrenginiuose turi tiek įvairiausių programėlių, kad net patiems sunku visas prisiminti. Pushpranešimai padeda gauti reikiamą informaciją tinkamu laiku.

Push pranešimai yra tiesiog būdas priminti vartotojams informaciją, kurią jie pasirinko parsisiųsdami vienas ar kitas programėles ir pan. Pranešimai apima beveik visus galimus naudojimo atvejus ir paslaugų tipą, įskaitant kitas ryšių priemones, pvz., elektroninį paštą, SMS ir VoIP.Trys pagrindiniai pranešimų tipai: pranešimai apie tam tikras operacijas ar sandorius, sistemos ir vartotojų pranešimai.

Pranešimai apie sandorius

Jie reikalingi tam, kad praneštų naudotojams apie vienokius ar kitokius įvykius. Pavyzdžiui, pranešti žmogui, kad jo siunta jau išsiųsta arba kad skrydis vėluoja.

Sistemos pranešimai

Sistemos pranešimai naudojami siekiant informuoti apie naujų produktų savybes ar galimybes. Pavyzdžiui, pranešti programėlės naudotojams apie naują produkto funkciją ar nuolaidą atostogų kelionėms.

Naudotojų pranešimai

Jie naudojami informuoti naudotojus apie naujus iš draugų gautus pranešimus, pvz., elektroniniame pašte ar socialiniuose tinkluose.

Kodėl push notificationsyra naudingi?

Viena iš puikiausių pushpranešimų savybių yra ta, kad jie yra rodomi vartotojui netgi tada, kai jis nesilanko jūsų interneto svetainėje arba nesinaudoja jūsų programa. Taigi galima teigti, jog push notificationsužtikrina ypatingą pasiekiamumą ir efektyvumą. Jie leidžia pasiekti tą vartotojų auditoriją, kurią tikrai domina jūsų  prekės ar paslaugos.

Daugiau nei milijonas pranešimų gali būti siunčiami auditorijai visame pasaulyje. Pasiekiamumo greitis patobulintas naudojant pažangias pritaikymo parinktis: galite pasirinkti, kada naudotojas matys pranešimą (ypač svarbu, jei kalbame apie specialius pasiūlymus, nuolaidas ar svarbius sporto renginius), pridėti paveikslėlių ir emociukų (emoji).

Ką galite reklamuoti naudojant push notifications?

Push pranešimai yra universalus skelbimų formatas, kuris veikia su bet kokio tipo produktais, paslaugomis ir CPA pasiūlymais. Jie atveria plačias turinio sklaidos galimybes.

Štai kelios turinio idėjos:

  • Specialūs pasiūlymai ir reklamos;
  • Naujienos ir turinio atnaujinimai;
  • Perspėjimai, pagrįsti geografine padėtimi;
  • Elektroninės prekybos atnaujinimai: pranešimai apie pardavimus ir nuolaidas;
  • Atsisiunčiama medžiaga: elektroninės knygos, kontroliniai sąrašai, šablonai;
  • Mobiliųjų programų reklamos, skatinančios, kad kuo daugiau žmonių įdiegtų konkrečią programą;
  • Įvairios loterijos ir pan.

Kaip matote, push pranešimai yra puikus būdas tiesiogiai pasiekti klientus. Šis skelbimo formatas suteikia galimybę derinti įvairias rinkodaros priemones. O tai yra būtina siekiant nuoseklaus bei ilgalaikio jūsų verslo augimo.

Remarketingas irpush notifications

Facebook bei Google pakartotinę rinkodarą (remarketingą) bei pushpranešimus galima naudoti pakartotinai potencialiam pirkėjui, pvz. klientui, kuris apsilankė svetainėje, bet nieko nenupirko. Galima teigti, jog kelis kartus matydami tą pačią reklamą potencialūs klientai yra apšildomiir tampa labiau motyvuoti pirkti.

Sujungę šiuos du įrankius, pasieksite geresnių rezultatų.

„Dropshipping’as“: ką reikia žinoti apie šį verslo modelį?

„Dropshipping’as“: ką reikia žinoti apie šį verslo modelį?

Dropshipping“ yra verslo modelis, leidžiantis parduoti ir pristatyti produktus, kurių patys negaminate, nekaupiate jų atsargų. Didžiausias skirtumas tarp „dropshipping“ ir standartinio mažmeninės prekybos modelio yra tas, kad jūs neturite savo atsargų ar nuosavo inventoriaus. Jūsų tiekėjai – didmenininkai ar gamintojai – gamina prekes, jas sandėliuoja ir prireikus atsiunčia jums. Viskas vyksta paprastai: jūs gaunate užsakymą, perduodate jį tiekėjui, kuris užsakymą įvykdo. Paprastai tariant, esate tarpininkai tarp gamintojo ir vartotojo.

Ar verta pradėti verstis „dropshipping’u“?

Jis turi savų privalumų bei trūkumų. Pirmiausia reikėtų išskirti pagrindinius „dropshipping’o“ privalumus.

Visų pirma, šis verslo modelis leidžia tapti verslininku neinvestavus didelės sumos pinigų. Tereikės investuoti į elektroninės platformos kūrimą ir paveikią reklamą. Juk labai svarbu, kad jus pastebėtų potencialūs klientai. Norėdami tai pasiekti turite išsiskirti iš pilkos masės.

Reikėtų vengti tradicinių „dropshipping’o“ šablonųsu daugybe prekiu, kurie nekelia pirkejams didelio pasitikejimo ir sukuria perpardavėjų etiketę. Individualaus dizaino elektroninė parduotuvė, kurios prekių asortimentas  ne per didelis, parduodamos specializuotos prekės išskirtų iš minios ir pardavejas atrodytų kaip gamintojo atstovas. O ir pati parduotuvė atrodytų solidžiau.

Svarbu paminėti, jog didelis  „dropshipping’o“ privalumas yra mobilumas. Visas darbas vyksta internetu, todėl jūs nebūsite pririšti prie darbo vietos. Galėsite keliauti, laisvai planuoti savo laiką. Jūsų biuras ten, kur kompiuteris.

Platus produktų pasirinkimas – dar vienas privalumas, nes nereikia iš anksto nusipirkti parduodamų daiktų. Savo potencialiems klientams galite pasiūlyti daugybę produktų. Tiekėjus renkatės jūs.

Mažiau darbo. Tradicinio verslo atveju, jei gausite tris kartus daugiau užsakymų, jums reikės atlikti tris kartus daugiau darbo. Naudodamiesi dropshipping tiekėjais, didžiąją dalį papildomų užsakymų apdorojimo darbų atliks tiekėjai, todėl nereikės įdėti daug darbo. Pardavimų augimas visuomet reiškia papildomą darbą, ypač susijusį su klientų aptarnavimu, bet ne dropshipping’o atveju.

„Dropshipping’o“ trūkumai

Negalite kontroliuoti prekių kokybės, nes patys jų negaminate, o tik perkate iš tiekėjų. Ir jų neturite rankose, negalite pačiupinėti prieš siųsdami klientams.

Be to, neturėsite galimybės kontroliuoti prekių likučių. Gali pasitaikyti atvejų, kad klientas užsisakys prekę, o tiekėjas jau neturės jos atsargų. Tokiu atveju klientui gali sudaryti nepatikimo žmogaus įspūdį.

Dar viena problema – ne visada kokybiškos pašto paslaugos. Juk „dropshipping’o“ atveju dažniausiai tai būna vienintelis prekių pristatymo būdas. Jeigu iš tiekėjų prekes gaunate pavėluotai, tuomet vėluoja ir jų pristatymas klientams. Taigi šiuo atveju nesate pats sau šeimininkas, kuris viską kontroliuoja.

Daugiau apie dropshipping skaitykite čia: Kas yra dropshippingas?

 

 

 

Facebook paskyrų administravimas

Facebook paskyrų administravimas

Facebook paskyrų administravimas. Jeigu norite, kad Jūsų elektroninė parduotuvė sulauktų daugiau žmonių dėmesio, reikia juos sudominti savo produkcija ar paslaugomis. Jas patraukliai aprašyti, reklamuoti. Kuo Jūsų skelbiamas turinys bus skaitomesnis, tuo didesnė tikimybė pritraukti klientus. O klientai – tai pajamos. Taigi kokybiškas facebook paskyrų administravimas susijęs su  įmonės pelnu.

Svarbus ne tik skelbiamo turinio (postų, straipsnių) kiekis, bet ir jų kokybė. Informacija turi būti aktuali vartotojams, aiški, konkreti, interaktyvi bei nenuobodi. Be to, žmonėms labai patinka įvairūs konkursai, kurių metu, įvykdžius tam tikras sąlygas,  galima laimėti prizų. Konkursų dėka didesnis vartotojų ratas sužino apie įmonę, jos produkciją.

Nepamirškime sekėjų (follower‘ių) svarbos. Jie dalinasi Jūsų skelbiamu turiniu ir tokiu būdu populiariną prekės ženklą. Tačiau svarbu, kad savo sekėjų ratą kurti iš žmonių, kurie iš tiesų domisi Jūsų įmonės paslaugomis, t.y. sukurti tikslinę auditoriją. Tik tokie sekėjai bus naudingi, nes pagal facebook algoritmą konkrečiam žmogui naujienų juostoje pirmiausia rodoma jį dominanti informacija. Todėl didžiausia tikimybė, kad Jūsų skelbiamos naujienos pasieks tik tikslinę sekėjų grupę. Atsitiktiniams sekėjams ji net nebus parodyta.

Neužtenka vien tik suburti sekėjų ratą, reikia su jais bendrauti. Pavyzdžiui, jeigu žmogus parašo komentarą po paskelbta žinute – nesvarbu ar jis teigiamas, ar neigiamas – būtina į ją atsakyti. Kitaip klausiantieji pasijus ignoruojami ir nepasitikės jumis.

Reikia pasakyti, jog dažnai daroma klaida, kad įmonės socialinio tinklo paskyroje skelbiamose žinutėse ar straipsniuose stengiamasi labai tiesmukai parduoti. Žmones tai erzina. Socialinių tinklų specialistai naudoja taisyklę 80/20, pagal kurią tik 20% komunikacijos turinio yra skirta tiesioginiam pardavimui. 80% turinio turi būti skirta jūsų auditorijos problemoms, susijusioms su jūsų įmone, spręsti.

Norite atgaivinti įmonės facebook paskyrą, pagyvinti ją naujais pranešimais? Kreipkitės į mus – Studiją 4D, nes mes siūlome facebook paskyrų administravimo paslaugą.

Siūlome šiuos paslaugų paketus:

Planas 1

  1. 2 straipsnių per mėnesį parašymas bei įkėlimas;
  2. 2-3 postų per dieną įkėlimas;
  3. Sekėjų grupių kūrimas ir pritraukimas;
  4. Lankytojų nukreipimas (t.y. trumpos informacijos apie įmonę suteikimas).

Planas 2

  1. 3 straipsnių per mėnesį parašymas bei įkėlimas;
  2. 3-5 postų per dieną įkėlimas;
  3. Sekėjų grupių kūrimas ir pritraukimas;
  4. Lankytojų nukreipimas (t.y. trumpos informacijos apie įmonę suteikimas).

Kainos aptariamos individualiai.

Kurkime jūsų įmonės sėkmės istoriją kartu!

error: