Elektroninės parduotuvės šiuo metu dygsta kaip grybai po lietaus, tad konkurencija vis didėja. Norint atkreipti potencialių pirkėjų dėmesį, privalu reklamuotis. Tačiau efektyviai reklamuotis reikia mokėti. Tai yra menas. Šiuo atveju netinka posakis, kad bet kokia reklama yra geriau nei jokios. Neigiamos reklamos nenori nei vienas elektroninės parduotuvės savininkas.

Šiame straipsnyje atskleisime, kaip galima pradėti savo internetinę parduotuvę reklamuoti savarankiškai. Reikia turėti šiek tiek žinių ir daug kūrybiškumo, kad reklama ne tik pasiektų žmones, bet ir juos sudomintų.

Reklama facebook

Iš tiesų, pirmiausia reikia internetinėje parduotuvėje nustatyti konversijos sekimą. Tai daroma priklausomai nuo reklamavimo priemonės. T.y. jei reklamuojamasi socialiniame tinkle facebook, tuomet elektroninėje parduotuvėje reikia įdiegti Facebook Pixel kodą, kad Facebook galėtų sekti konversijas ir atvesti klientus, pirkėjus, ne tik lankytojus. Facebook’as žino, ką ir kokie žmonės mėgsta pirkti ir atitinkamus potencialius pirkėjus jų automatinis algoritmas gali atrinkti ir siųsti tokį srautą į elektroninę parduotuvę.

Svetainės skelbimai gali būti pateikiami tiek naujienų kanale, taip pat dešinėje šoninėje juostoje, nepriklausomai nuo to, ar žmogus naudojasi stacionariu kompiuteriu, ar mobiliaisiais įrenginiais. Sekant lankytojų srautus ir konversijas, galima spresti apie reklamos efektyvumą ir atitinkamai keisti jos nustatymus, auditorijas, banerius ir pan.

„Facebook“ taip pat siūlo aukščiausios kokybės skelbimų vietą tiems, kurie nori garantuoti, kad jų skelbimas bus rodomas naujienų kanalo viršuje arba dešinėje šoninėje juostoje, skirtoje tiksliniams vartotojams, arba tiems, kurie nori, kad reklama būtų rodoma Facebook puslapyje po atsijungimo iš profilio, t.y. išėjus iš facebook paskyros, pasirodo nuotrauka su jūsų įmonės logotipu ir atsiranda paieškos laukelis.

Reklama Google

Reklamuojantis per Google Ads taip pat reikia nustatyti konversijos sekimo kodus, panašiai kaip ir kitose reklamos platformose. Taip galima stebėti, kurie raktiniai žodžiai buvo panaudoti paieškose yra efektyvūs, t.y. kurie generavo pirkimus, o kurie tik padidino bendrą svetainės lankomumą, bet nepaskatino žmonių ką nors pirkti. Tai vadinama išmaniąja reklama. Šiuo atveju, kiekvienas reklaminis skelbimas yra optimizuotas pagal jo pirminį konversijos tikslą. Jis gali generuoti naujus svetainės lankytojus, telefono skambučius, mobiliuosius pirkėjus.

Nieko nepirkusius lankytojus galima įtraukti į remarketingo kampanijas. Pakartotinai parodykite specialiai jiems sukurtą reklamą ir, labai tikėtina, kad jie įsigys jūsų prekių. Juk jūsų internetinė parduotuvė šiuos žmones sudomino, tik galbūt jiems reikia daugiau laiko apsispręsti, reikia juos paskatinti pirkti. Tiesą sakant, dalis lankytojų remarketingo dėka visgi grįžta ir tampa nuolatiniais klientais.

Labai paveiki yra vaizdinė reklama. Per „YouTube“ kanalą „Google“ skelbimai sujungia vartotojus ir reklamuotojus iš viso pasaulio. Vaizdo įrašų skelbimai leidžia sukurti patrauklų vaizdinį turinį, kuris padeda išsiskirti, tad žmonėms lengviau įsiminti jūsų internetinę parduotuvę.

Taigi galima teigti, jog teisingai nustačius elektroninės parduotuvės konversijos sekimą, belieka išmokti teisingai nustatyti reklamos kompanijas. Galima rinktis įvairias reklamos formas. Jūsų tikslas – išleisti kuo mažiau pinigų ir gauti kuo daugiau kokybiško srauto. Tačiau norint tai pasiekti, reikia nemažai mokytis,bet išmokti nėra labai sudetinga.Žinios ateina per praktiką. Reikia skirti kiek įmanoma daugiau laiko savo parduotuvės reklaminių kampanijų kūrimui, sekti rezultatus, daryti pakeitimus, kurti vis naujas reklamas, ieškoti labiausiai tinkančių paveikslėlių bei antraščių kombinacijų. Tokiu būdu rezultatai su laiku vis gerės. Truputis kantrybės bei laiko ir elektroninė parduotuvė pradės nešti pelną.

Reklamų kūrimas – įdomus užsiėmimas., reikalaujantis laiko, kantybės ir pinigų. Internetinių parduotuvių savininkams rekomenduojame skirti laiko mokslams, ne tik pirkti paslaugas iš marketingo specialistų. Žinoma, sudėtingesnių reklamų kūrimui prireikia profesionalų, tad su jais bendradarbiauti tikrai verta. Tačiau niekas kitas nėra taip motyvuotas uždirbti iš išleistų pinigų reklamai kaip elektroninės parduotuvės savininkas. Kuo geriau išmanysite reklamos strategijas bei niuansus, išmoksite valdyti pinigų srautus, tuo geriau seksis verslas.

 

 

error: